Tandenbleek praktijk alkmaar voor wittere tanden

Algemene voorwaarden

1. ALGEMENE VOORWAARDEN ECHTWIT

1.1 Een klant kan niet eerder stoppen met de behandeling die er gekozen is en zodoende het restbedrag terug ontvangen.

1.2 Als je kan aantonen dat jouw tanden werkelijk geen enkele tint lichter zijn geworden dan krijg je van ons eerst dezelfde behandeling gratis als de behandeling die je gekozen hebt. Je zou zeggen als de eerste behandeling niet werkt waarom de tweede dan wel. Dit heeft met de activatietijd te maken. In de meeste gevallen werkt de gel direct maar bij een enkeling heeft de gel langer de tijd nodig. Vergelijk het met bruin worden door de zon. Sommige mensen zijn direct bruin andere mensen hebben daar meer sessies voor nodig. Het komt bijna nooit voor maar zie je na de tweede behandeling ook geen tint verschil dan krijg jij je geld terug. Geld terug krijg je alleen voor de daadwerkelijke behandeling. Niet voor de voor en nabehandeling.


2. Voorwaarden voor de geld teruggarantie:

2.1 Alleen geldig als je kiest voor de behandelingen: Super pakket of EchtWit pakket.

2.2 Voor en na foto voorprofiel van de tanden in hetzelfde licht gemaakt bij ons op de stoel in de vestiging zowel de 1ste als de 2de keer, deze moet je zelf maken. Voorzien van tijd en datum.

2.3 Binnen drie dagen na jouw behandeling kenbaar maken dat je geen resultaat hebt, anders komen alle rechten te vervallen.

2.4 Wordt aan het bovenstaande niet voldaan dan is de geldteruggarantie niet van toepassing.

2.5 Als ze een aantal tinten witter zijn geworden maar nog niet wit genoeg voor jou dan moet je nog een aanvullende behandeling nemen. 2.6 Als jij van ons een 2de behandeling aangeboden krijgt moet deze binnen 2 weken ingepland worden, anders komt de behandeling te vervallen.

2.7 Wij kunnen niet uitsluiten dat een klant pijn ervaart tijdens of na de behandeling. Bij de meeste mensen is het pijnloos. Maar het tanden bleken blijft geheel op eigen risico.

2.8 Te laat komen gaat altijd af van de tijd die de klant geboekt heeft.

2.9 Mensen die hun afspraak willen verplaatsen kunnen dit maximaal 1x doen, ook met een tegoedbon is dit van toepassing.

2.10 Klanten worden geacht exact of tien minuten voor het tijdstip te verschijnen die in de boekingsbevestiging is aangegeven.

2.11 We kunnen nooit een bepaalde witheid garanderen. Dit is voor ieder persoon anders en nooit van tevoren te zeggen. Hoeveel tandplak heb je? Hoeveel tandsteen heb je? Hoe verzorg jij je mond? Is het een extrinsieke (buiten de tand) of intrinsieke(binnen de tand) verkleuring? Hoe gezonder de mond, hoe beter de behandeling aanslaat.

2.12 Tanden bleken tijdens zwangerschap : er is nooit bewezen dat het slecht zou zijn voor een ongeboren kind. Tot op heden hebben wij er ook geen slechte ervaringen mee. Echter blijft dit altijd op eigen risico.

2.13 Tanden bleken met fillers kan wel  maar als je lippen erg opgezwollen zijn of vrij dik dan raden wij het af, dit is dan ook op eigen risico.

2.14 Volgens de Nederlandse wetgeving heb je recht op het herroepingsrecht, echter zijn hier enkele uitzondering op, op het gebied van diensten, die dus ook van toepassing zijn op het tanden bleken, zoals hierna beschreven; Uitsluiting herroepingsrecht diensten Diensten die met instemming van de klant volledig worden uitgevoerd binnen de 14 kalenderdagen bedenktijd en waarbij de klant uitdrukkelijk om de heeft verklaard van het herroepingsrecht af te zien. Bijvoorbeeld wanneer je een afspraak maakt op 1 april voor 10 april, zie je automatisch af van het herroepingsrecht. Als je op 1 april een afspraak maakt voor 20 april en je annuleert hem voor 6 april, krijg je je volledige aankoopbedrag terug. Ben je binnen de 14 dagen en wil je alsnog je afspraak annuleren? Dan krijg je van ons een tegoedbon, mits tot uiterlijk 48 uur van te voren. Wordt de afspraak binnen 48 uur van te voren geannuleerd door jou, dan vervalt helaas het recht op een afspraak / tegoedbon, tenzij je een geldig actuele coronatest uitslag kan overleggen, voorzien van naam. In dit geval krijg je een voucher. Ook voor afmeldingen tijdens de periode van het coronavirus is dit van toepassing, ook wanneer u door ons wordt afgebeld is dit van toepassing. 

2.15 Alle beelden die wij maken bij EchtWit op locatie zijn voor promotionele doeleinden. Door deze beelden te laten maken geeft de persoon op het beeld toestemming om deze te gebruiken. Hieraan kunnen geen rechten ontleend worden door deze persoon.

2.16 Tanden bleken is niet schadelijk voor jouw tanden. Wij werken op basis van zonnebloemolie en kokosnootolie hierdoor vindt er geen verandering plaats in de hardheid van het glazuur. Deze verandert alleen door stoffen met een lage PH-waarde (zure stoffen). Er vindt wel een hele lichte demineralisatie plaats. Dit zijn bouwstoffen die aan het glazuur onttrokken worden. Dit effect is echter zo minimaal dat het tandglazuur vanzelf binnen 24 uur alweer volledig hersteld is door de mineralen uit het speeksel. De calcium/fosfaatverhouding is na zes uur bleken hetzelfde als na het drinken van een blikje Cola. Wij bleken hooguit drie uur, in deze verhouding verandert dus ook nagenoeg niks.Wat soms voorkomt is dat 0.1% van de mensen irritaties of kleine complicaties ondervind aan de lippen of aan het tandvlees. Hier kunnen wij verder geen enkele verantwoordelijkheid voor nemen noch aansprakelijk voor gesteld worden, door een behandeling te boeken bij EchtWit ga je ermee akkoord dat dit eventueel zou kunnen gebeuren.

2.17 Tanden bleken met gevoelig tandvlees en/of andere tandproblemen raden wij niet aan. Als de klant dit verzwijgt en er ontstaan later problemen dan nemen wij hiervoor geen enkele verantwoordelijkheid.

2.18 Tanden bleken kan bij ons vanaf 16 jaar.

2.19 Het is ten strengste verboden om video’s en foto’s op te nemen en te maken in de vestiging, zonder dat daar uitdrukkelijke toestemming toe is verleend.

2.20 Kan je rechten ontlenen aan de voor en na foto’s op de website? Nee dat is niet mogelijk, we gaan hierbij uit van gemiddeldes. Bij de ene persoon pakt het nog beter en witter uit. Bij de andere persoon is dit minder het geval. Het gaat hier om indicatie.

2.21 Wanneer je een voucher ontvangt, is deze onbeperkt geldig, uiteraard wel maar 1x te gebruiken. Wanneer je je voucher in wilt plannen, kun je ons mailen op info@echtwit.nl. Zij zullen je zo snel mogelijk inplannen. Je afspraak kan alleen plaatsvinden als je de voucher meeneemt en inlevert, zonder voucher helaas geen behandeling.

2.22 Wanneer je kiest voor contant betalen op locatie, ga je een betaalverplichtiging aan. Wanneer je binnen 14 dagen een afspraak inboekt, vervalt automatisch het herroepingsrecht. Hier ga je tevens mee akkoord, wanneer je boekt binnen 14 dagen. Als je zonder opgave van geldige reden niet verschijnt, zal EchtWit alsnog een factuur sturen. Mocht je je afspraak willen wijzigen, dan kan dit tot 48 uur van te voren.

2.23 Als je een behandeling hebt geboekt en de kortingscode vergeten bent in te vullen, kunnen wij helaas je factuur niet meer aanpassen.
Als je met Klarna hebt geboekt en je annuleert je afspraak en maakt opnieuw een afspraak, met welke betaalmethode dan ook, dan ontvang je een voucher, voor de geannuleerde afspraak. Helaas annuleren wij geen facturen en storten wij ook geen geld terug. De kortingscode staat duidelijk vermeld, het is je eigen verantwoordelijkheid om deze in te vullen in het veld op de betaalpagina.